Obchodní zástupce
Co u nás budete dělat:
- přímý prodej logistických služeb zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky
- tvorba prezentací, cenových nabídek a uzavírání smluv
- identifikace potřeb zákazníka
- systémová péče o stávající klienty
- spolupráce s odd. mezinárodní i vnitrostátní dopravy a zasilatelství, logistiky a celní dekl.
- služební cesty
Co splňuje ideální uchazeč:
- SŠ vzdělání
- komunikativní znalost Nj nebo Aj
- praxe v mezinárodní dopravě a logistice min. 1 rok
- výborné vyjednávací a komunikační dovednosti
- samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
- vstřícné, přátelské a týmové vystupování
- ochota cestovat
- dobrá znalost práce na PC
- ŘP skupiny B
Čím Vás za to odměníme:
- zázemí v prosperující dopravní a logistické společnosti
- pracovní prostředí v české rodinné firmě s osobním přístupem
- motivující finanční ohodnocení
- možnost osobního a profesního růstu
- služební automobil, notebook, mobilní telefon
- odborná školení, jazykové kurzy
Pracoviště Chýně:
Chýně, okres Praha-západ. Dostupnost: PID ze Zličína (5 minut autobusem 347 z metra B) nebo osobním vozidlem ze směru Hostivice (Kladno, směr od KV), Chrášťany (Pražský okruh nebo Rozvadovská spojka), Rudná (D5, exit 5).
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka oslovila a splňujete naše očekávání, pošlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s očekávanou nástupní mzdou na personalni@oktrans.cz.