ČeskyEnglish

Obchodní zástupce

Co u nás budete dělat:

  • přímý prodej logistických služeb zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky
  • tvorba prezentací, cenových nabídek a uzavírání smluv
  • identifikace potřeb zákazníka
  • systémová péče o stávající klienty
  • spolupráce s odd. mezinárodní i vnitrostátní dopravy a zasilatelství, logistiky a celní dekl.
  • služební cesty

 

Co splňuje ideální uchazeč:

  • SŠ vzdělání
  • komunikativní znalost Nj nebo Aj
  • praxe v mezinárodní dopravě a logistice min. 1 rok
  • výborné vyjednávací a komunikační dovednosti
  • samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
  • vstřícné, přátelské a týmové vystupování
  • ochota cestovat
  • dobrá znalost práce na PC
  • ŘP skupiny B

 

Čím Vás za to odměníme:

  • zázemí v prosperující dopravní a logistické společnosti
  • pracovní prostředí v české rodinné firmě s osobním přístupem
  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost osobního a profesního růstu
  • služební automobil, notebook, mobilní telefon
  • odborná školení, jazykové kurzy

Pracoviště Chýně:

Chýně, okres Praha-západ. Dostupnost: PID ze Zličína (5 minut autobusem 347 z metra B) nebo osobním vozidlem ze směru Hostivice (Kladno, směr od KV), Chrášťany (Pražský okruh nebo Rozvadovská spojka), Rudná (D5, exit 5).

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka oslovila a splňujete naše očekávání, pošlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s očekávanou nástupní mzdou na personalni@oktrans.cz.